10 փաստ Տիգրան Մեծի մասին

Դավաճանության համար նա իր որդուն մահապատժի է ենթարկել:

Տիգրան Մեծը պատանդ է եղել պարթեւների մոտ շուրջ 20 տարի:

Տիգրան մեծի մասին շուրջ 22 հունարեն օպերա է պահպանվել:

Տիգրանը միշտ իրեն շրջապատել է գրասեր մարդկանցով:

Տիգրանի մասին մեզ հասած տեղեկություների 90 % օտար պատմիչներից է:

Հայաստանը Տիգրան Մեծի օրոք ունեցել է երեք միլիոն քառակուսի տարածգ:

Տիգրանաը մեկ արշավանքով գրավել է Պարթեւստանը:

Իշխել է Պարթեւստանի, Փյունիկյաի եւ Եգիպտոսի վրա:

45 տարեկանում ամուսանցել է 12 տարեկան Կլեոպատրիայի հետ:

Տիգրան Մեծը գահակալել է 40 տարի:

Published by

arshakavetisyan

Ես Արշակ Ավետիսյանն, եմ ավարտել եմ Ստեփան Շահումյանի անվ. թիվ 1 միջնակարգ դպրոցը։ Հիմա սովորում եմ կրթահամալիր քոլեջի 1.3 կուրսոմ։ Ես աշխատում եմ ում որպես խոհարար փոքր տարիքում հաճախել եմ շախմատի պարապմունքների հետո մոտ 4 տարի նկարչությամբ հիմա ոչ մի տեղ չեմ հաճախում որովհետև չունեմ ազատ ժամանակ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *