Дома

15.Слушайте, читайте.
На улице
Я студент-иностранец. Меня зовут Сем. Я приехал из Ганы. А это мой друг Али. Он приехал из Иордании. Я учусь в университете. Али тоже учится в университе. Сейчас я и Али живём в городе Сумы. Сумы – это украинский
город. Он не очень большой, но зелёный и красивый. Я люблю маленькие улицы, реку Псёл, центр и, конечно, наш университет и наше общежитие.
Я люблю ходить в кинотеатр “Дружба”. Кинотеатр находится на проспекте Тараса Шевченко. Преподаватель рассказывал, что Тарас Шевченко – это известный украинский поэт. В центре есть памятник Шевченко. Я и мои друзья видели его. Это очень большой и красивый монумент. Там всегда лежат цветы.
Вот наша остановка. Мы ждём троллейбус. Мы хотим возвращаться в
общежитие.

Перевод Ես օտարերկրյա ուսանող եմ։ Իմ անունն է Սեմ։ Ես եկել եմ Գանից։ Նա իմ ընկեր Ալին է։ Նա եկել է Այոռադանիից։ Նա սովորում է համալսարանում։ Ալին նույնպես սովորում է համալսարանում։ Հիմա ես և Ալին ապրում ենք քաղաք Սումիում։ Սումին- դա Ուկրայինական քաղաք է։ Նա շատ մեծ չէ, բայց կանաչ է և գեղեցիկ։ Ես սիրում եմ փոքր փոողոցներ, Պսել գետը, կենտրոն և, իհարկե, մեր համալսարանը և հանրակացարանը։ Ես սիրում եմ գնալ կինոթատրոն ” “։ Կինոթատրոնը գտնվում է Տարաս Շևչենկոյի պողոտայում։ Ուսուցիչը պատմեց, որ Տարաս Շևչենկոն- դա հայտնի ուկրայնացի երգիչ է։ Կենտրոնում տեղադրված է Շևչենկոյի հուշարձանը։ Ես և իմ ընկերները տեսանք նրան։ Դա շատ մեծ ու գեղեցիկ հուշարձան է։ Այնտեղ միշտ պառկած են ծաղիկներ։ Ահա և մեր կանգառը։ Մենք սպասում ենք տռոլեյբուսին։ Մենք ուզեցինք վերադառնալ հանրակացարան։

Published by

arshakavetisyan

Ես Արշակ Ավետիսյանն, եմ ավարտել եմ Ստեփան Շահումյանի անվ. թիվ 1 միջնակարգ դպրոցը։ Հիմա սովորում եմ կրթահամալիր քոլեջի 1.3 կուրսոմ։ Ես աշխատում եմ ում որպես խոհարար փոքր տարիքում հաճախել եմ շախմատի պարապմունքների հետո մոտ 4 տարի նկարչությամբ հիմա ոչ մի տեղ չեմ հաճախում որովհետև չունեմ ազատ ժամանակ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *