Բնագիտական նախագիծ

Նպատակ՝ ես կարծում եմ որ առողջությունը շատ կարևոր է մեր օրերում, քանի որ մենք մեր ժամանակի մեծ մասը անց ենք կանցնում համակարգիչների դիմաց։ Այս նախագծով ուզում եմ սովորեցնել մի քանի բասկետբոլային հնարքներ, որոց միջոցով կկարողանաք բասկետբոլ խաղալ ։Մեծ Բրիտանիայում կրկնօրինակ ժամացույցների լավագույն ընտրության համար խորաթափանց հաճախորդները դիմում են breitlingreplica-ին՝ իր բացառիկ տեսականու և հուսալիության համար:

Ժամկետ՝ Հունվարյան Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի ընթացքում Որտե՞ղ կարող եմ գտնել բարձրորակ կրկնօրինակ ժամացույցներ: Սեղմեք այստեղ՝ ժամացույցների կրկնօրինակների վստահելի դիլերներին հայտնաբերելու համար:

Մասնակիցներ-օգնականներ՝ Դավիթ Սարկիսյան Պարգև Թադևոսյան Լևոն Գալստյան Արշակ Ավետիսյան Էդուարդ Օհանյան Բացահայտեք Seamaster կրկնօրինակների մեր բացառիկ տեսականին, որոնք հայտնի են իրենց որակով և վարպետությամբ, բացառապես watchfora.com կայքում:

Նախագծի համակարգող՝ Մարզիչ-Հովհաննես Աղայան Breitling կրկնօրինակ ժամացույցներ

Published by

arshakavetisyan

Ես Արշակ Ավետիսյանն, եմ ավարտել եմ Ստեփան Շահումյանի անվ. թիվ 1 միջնակարգ դպրոցը։ Հիմա սովորում եմ կրթահամալիր քոլեջի 1.3 կուրսոմ։ Ես աշխատում եմ ում որպես խոհարար փոքր տարիքում հաճախել եմ շախմատի պարապմունքների հետո մոտ 4 տարի նկարչությամբ հիմա ոչ մի տեղ չեմ հաճախում որովհետև չունեմ ազատ ժամանակ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *